Skijanje.hr

FORUM

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
  • Objavljeno: 20. siječnja 2014.   15:41h

    Član od:
    18.11.2010.

    Mjesto:
    Hrvatska,

    I mi smo išli sa KT-om u Risoul, isto dobili sve upute i vauchere dva dana prije polaska. Na prijevoju prije Briancona, u Montegenevru je bio zastoj zbog snijega, čekali 4-5h, još iz kolone smo ih zvali i rekli su da nema problema kad god dodjemo-dodjemo. Dosli smo tek oko 9 navecer, recepcija radi samo do 7, ali tip iz Kontakt-toura nas je uredno čekao sa ključem apartmana i ski-kartama. Sutra smo saznali da su ljudi zbog zastoja dolazili i u 3-4 ujutro i da je tip silazio da im da ključeve, tako da šta se toga tiče svaka im čast. Dosad smo išli sa Atlasom, ovo nam je prva godina sa Kontaktom, i ne vidim neku razliku, i jedni i drugi su korektni i javljaju se na mobitele (ne prave se nedostupni).
  • Objavljeno: 20. siječnja 2014.   22:36h

    Član od:
    02.01.2014.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    " Ajde da malo obranim KT. Aranžman je bio za Vars.
    Dakle, voucheri su stigli na vrijeme (dva dana prije putovanja) sa svim uputama. Autobus je bio odličan, vozači su stajali svaka 3-3,5 sata. Jedina zamjerka je dugo stajanje u Briancone-u, ali imali smo dovoljno vremena za obaviti kupovinu, malo prošetati, popiti kavu... Tamo su se zamijenili vodiči. Čovjek koji je išao s nama je sa svakim otišao do apartmana kako bi pomogao u zamjeni vouchera i sve je prošlo jako glatko. Smještaj je bio identičan, kao što je bio u ponudi, sve je bilo prilično brzo riješeno. U povratku je vodič došao s autobusom po nas.

    Sve pohvale od mene! "

    (Član dogg)

    Evo i mog iskustva nakon povratka sa skijanja sa Kontakt Toursom... Autobusi su OK, vozači odmorni, vodič relativno OK (viđao sam bolje i gore). Objekt za kojeg u njihovom katalogu navode četiri zvjezdice, ima samo tri. Naravno, kada se autobusi razdvoje na skijalištu, grupe su prepuštene same sebi, vodič vjerojatno rješava onu najveću. Klasika, koliko sam shvatio kod Kontakta - bili smo krivo bukirani - jedna osoba premalo (vidio obrazac na prijavnici, fakat su fulali). Nakon toga, umorni od puta odradili smo sat vremena čekanja na drugi apartman (sreća da je bilo mjesta). Priča sa skijaškim kartama je slična. Ne krivim vodiča, svjestan sam da je teško sve to uskladiti, ali gubi se vrijeme. Istovar stvari je hrvatska klasika - pješačenje i natezanje torbi, skija i panci nekoliko stotina metara uzbrdo, jer, kao autobus ne može do objekta, cesta je preuska. Naravno, cijeli tjedan gledali smo francuske, talijanske i njemačke autobuse agencija koje, eto, svoje goste mogu prebaciti do hotela. Nije mi se činilo da su uži od našeg, a mislim da bi im bilo nepojmljivo da svoje goste ostave na parkiralištu, pa neka šeću. Nažalost, HR agencijama kojima ostavljamo našu lovu, to je normalno.
    Što se tiče Kontakt Toursa, zgadili su mi se s svojim booking kombinacijama gdje se do zadnjeg dana ne zna ništa. Mail sam primio u noći prije polaska.

    Sad mi objasnite čini li vam se to normalnim? Da li je normalno klijentima koji dođu večer prije polaska pred vrata agencije, jer nisu dobili nikakvu obavijest, ista ostaviti zaključanim (iako su svi oni unutra i kemijaju svoje aranžmane). Da li je normalno da dan prije puta ne odgovaraju na telefonske pozive?

    Meni nije, i neka su sto puta jeftiniji (a nije ni mala lova u pitanju), ne pada mi na pamet putovati više s njima ni u kojoj kombinaciji. Očekujem da me agencija kojoj poklonim povjerenje gleda kao klijenta a ne kao ovcu, pa tada neka gradi nekakav višegodišnji odnos. Pa nek naprave bazu podataka zadovoljnih klijenata i imat će posla. Ovako, pouzdajem se u slobodno tržište, a najviše u internet i direktno bukiranje i prijevoz, kao što je navedeno par postova iznad.
    Kontakt Tours - ne, hvala!



  • Objavljeno: 18. veljače 2014.   19:26h

    Član od:
    26.10.2007.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    Da ne otvaram novu temu pišem tu....nakon dugo vremena išao bi u Slo na par dana skijanja, i sad idem tražiti smještaj i ostajem nemilice iznenađen...pa kakve su to cijene, mislio sam kao jeftino proći. Kao neke Boom počitnice, kolektivna sranja, pa za te pare nađem apartman bilo gdje.
  • Objavljeno: 18. veljače 2014.   20:21h

    Član od:
    18.10.2004.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    " Da ne otvaram novu temu pišem tu....nakon dugo vremena išao bi u Slo na par dana skijanja, i sad idem tražiti smještaj i ostajem nemilice iznenađen...pa kakve su to cijene, mislio sam kao jeftino proći. Kao neke Boom počitnice, kolektivna sranja, pa za te pare nađem apartman bilo gdje. "
    (Član Danko17)

    jbg... Slovenci su vidjeli austrijske cijene pa su se prilagodili
  • Objavljeno: 19. veljače 2014.   12:55h

    Član od:
    23.08.2010.

    Mjesto:
    Hrvatska, Koprivnica

    Pogledaj na portalima grupne kupovine ( i slovenskim). Ima povoljnog smještaja u blizini Krvavca, Vogla, ja to koristim redovito. I još se dobije 20 % popusta na ski karte od 2 dana na više.
    Jednom sam čak imao i besplatan ski servis (veliki) na Vogelu (i dobro su napravili)

  • Objavljeno: 27. veljače 2014.   18:08h

    Član od:
    22.01.2008.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    Hostel Mama's House u Cerklju. Jednokrevetna soba od 12eur... Bio lani i sve super. I samo si 5 i pol minuta vožnje od gondole na Krvavcu.rnMože se naći kad se hoće. Ali ako si mimoza kojoj na skijanju treba luksuz apartman ili soba, onda ćeš i platiti više. rnMeni je dovoljno da je soba čista i topla. Ionako sam veći dio dana negdje na planini.
  • Objavljeno: 27. veljače 2014.   20:34h

    Član od:
    26.10.2007.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    Uvijek je bila što jeftinija soba u igri tj. vrlo često sam išao na divljaka bez rezervacije, ali kada kreneš na skijanje s bebom prioriteti se promjene.
    Uglavnom odutstao od Slovenije, naletio na super ponudu u Nassfeldu i rezervirao.
  • Objavljeno: 26. ožujka 2015.   21:40h

    Član od:
    13.09.2011.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Jedno pitanje u vezi booking.com
    Kada posaljate upit u roku od koliko dobijete uzvratnu poruku i ostale podatke sto se tice smjestaja?
  • Objavljeno: 27. ožujka 2015.   10:31h

    Član od:
    10.04.2013.

    Mjesto:
    Hrvatska,

    " Jedno pitanje u vezi booking.com
    Kada posaljate upit u roku od koliko dobijete uzvratnu poruku i ostale podatke sto se tice smjestaja? "

    (Član DodoRijeka)

    Kod booking.coma se rezervacija vrši direktno na njihovim stranicama, nema čekanja odgovora. Znači, odabere se smještaj, izvrše sve potrebne radnje za rezervaciju i potvrda automatski stiže na vaš mail. Ukoliko imate neke specifične zahtjeve ili pitanja, navedete ih u posebnoj rubrici i oni odgovaraju u roku 24 sata (najčešće i puno prije). Ja sam nekoliko puta rezervirala smještaja preko njihove stranice i uvijek je sve bilo korektno. Imala sam i nekih dodatnih zahtjeva, i sve je ispoštovano što smo dogovorili.

  • Objavljeno: 27. ožujka 2015.   12:03h

    Član od:
    13.09.2011.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Hvala puno!!
 « Prethodna stranica
Novo mišljenje
Sljedeća stranica » 
Pravila korištenja foruma:

1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.

Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.

Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr

Zadnje prijave

    Prijava u klub

    © Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 230770
    Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
    Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

    ISSN 1845-5891

    e-mail: info@skijanje.hr

    Marketing:
      marketing@skijanje.hr