Skijanje.hr

FORUM

2 
  • Objavljeno: 13. siječnja 2014.   18:21h

    Član od:
    05.10.2008.

    Mjesto:
    Hrvatska, matulji

    Molim pomoć.Supruga i ja smo rezervirali skijanje u privatnom app u Austriji u 10 om mjesecu,ali zbog nekih problema smo ga otkazali dvadeset dana prije polaska.Rezervacija nije preko agencije,niti je isplaćena akontacija već samo na ime,ali oni traže uplatu od 70%,pa me zanima da li imaju na to pravo te mogući problemi u slučaju neplaćanja ,pošto smo u EU.
  • Objavljeno: 13. siječnja 2014.   18:33h

    Član od:
    26.10.2007.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    " Molim pomoć.Supruga i ja smo rezervirali skijanje u privatnom app u Austriji u 10 om mjesecu,ali zbog nekih problema smo ga otkazali dvadeset dana prije polaska.Rezervacija nije preko agencije,niti je isplaćena akontacija već samo na ime,ali oni traže uplatu od 70%,pa me zanima da li imaju na to pravo te mogući problemi u slučaju neplaćanja ,pošto smo u EU.
    "

    (Član rzkitz)

    Ja se ne bih brinuo, niti platio, ali da iznajmljujem apartmane ne bi ih niti iznajmljivao bez kaucije.

  • Objavljeno: 13. siječnja 2014.   18:52h

    Član od:
    05.10.2008.

    Mjesto:
    Hrvatska, matulji

    Hvala.To i ja kažem,mislim da neću ni platiti.

    [Editirano] 13. siječnja 2014. u 18:53h
  • Objavljeno: 13. siječnja 2014.   20:19h

    Član od:
    24.01.2013.

    Mjesto:
    Hrvatska, rijeka

    a sto imaju od vasih podataka i kako ste rezervirali, mailom ?

    najvjerojantije igraju na kartu APP. ako nisu trazili akontaciju kada ste se dogovarali , sada je kasno.

    ako ste se pak nesto dogovorili u slucaju otkaza,ili im u njihovim propisima pise da se placa nesto u slucaju otkaza (iako je 20 dana ranije sasvim korektno za otkazati, sigurno su se popunili) onda kao mogu nesto pi*diti, ali ako niste nista potpisali , neka se pjene koliko hoce,
    pa i oni moraju podnjeti malo rizika. ako ja riskiram da mi je 5/7 dana sranje od vremena i ne skijam skoro nista, onda oni mogu i ovo....

    istina, u taj app vjerojatno vise neceta :)
  • Objavljeno: 14. siječnja 2014.   14:01h

    Član od:
    05.10.2008.

    Mjesto:
    Hrvatska, matulji

    Imaju ime i prezime,/nemaju nikakve brojeve kartica isl./a dogovarali smo mailom,gdje sam ih pitao da li treba akontacija pa su rekli da ne .Jedino je sra*je što smo sad u EU.,pa da ne bi bilo nekih neugodnosti sa prisilnim naplatama i sl.
  • Objavljeno: 16. siječnja 2014.   13:30h

    Član od:
    16.08.2004.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    A sto im pise u uvjetima poslovanja?
  • Objavljeno: 17. siječnja 2014.   08:36h

    Član od:
    09.12.2004.

    Mjesto:
    Hrvatska, Karlovac

    I ja sam to htjela pitati - Austrija ima neke opće uvjete posloavanja u turizmu (naziv nije precizan, ali tako nešto...) koje gotovo svi iznajmljivači primjenjuju. Obično kad rezerviraš negdje klikneš da si s time upoznat... Ako je bilo tako, onda su u pravu i gonit ćete, a obzirom smo u EU i uspjet će na kraju.... Ja sada ne znam kako si rezervirao, što je bilo u Vašem dogovoru, što imaju stvarno od podataka... Ali stvar nije 100 posto bezazlena kako se gore navodi.
  • Objavljeno: 17. siječnja 2014.   08:38h

    Član od:
    09.12.2004.

    Mjesto:
    Hrvatska, Karlovac

    Ja uvijek pitam koji su uvjeti otkaza, i dogovorim se za taj slučaj. U Austriji su mi par puta ponudili da preko njih uplatim osiguranje od otkaza, bila je neka mala cifkra 5-10 EURa, ali lani sam baš to i koristila i dobila natrag i polog, a ništa me nisu teretili... Tako da, to je pametna opcija koju savjetujem svima.
  • Objavljeno: 17. siječnja 2014.   08:47h

    Član od:
    26.10.2007.

    Mjesto:
    Hrvatska, Zagreb

    Nije nam ta Eu ništa dobro donijela, ja očekujem uhidbeni nalog....!!
    Nego salu na stranu. Ne vidim kako ti mogu to naplatiti, tuzit ce te, ili sto? Mislim to mi je sf da ti neko moze naplatiti nesto sto nisi koristio iz drugih zemalja, a ujedno ja u svojoj ulici ne mogu naplatiti racun za robu koju su od mene uzeli.

    [Editirano] 17. siječnja 2014. u 08:59h
  • Objavljeno: 30. prosinca 2015.   14:00h

    Član od:
    16.11.2010.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Iako smo do sada uvijek išli preko agencije, ove godine sam našao smještaj preko web-a (Alta Badia) i uplatio rezervaciju (100 Eur).
    Dobio sam povratni mail o potvrdi rezervacije i to je jedini dokument koji imam.
    Je li moguće neugodno iznenađenje (npr. dupli booking ili izmjena cijene). Kakva su iskustva?
Novo mišljenje
Sljedeća stranica » 
Pravila korištenja foruma:

1. Reklamiranje nije dozvoljeno, no čitatelji smiju razmjenjivati svoja mišljenja o trgovinama, agencijama, opremi i sl.
2. Telefonski brojevi nisu dozvoljeni (razmjenjujte ih preko privatnih poruka)
3. Email adrese nisu dozvoljene (i njih razmjenjujte preko privatnih poruka)
4. Psovke, vrijeđanje na rasnoj ili nacionalnoj osnovi i slično neprihvatljivo ponašanje nije dozvoljeno. Sve takve poruke miču se u cijelosti.
5. Fotografije ne smiju biti šire od 400px.

Komercijalno oglašava-nje putem foruma nije dozvoljeno, a postovi takve vrste bit će uklonjeni. Molimo zainteresirane za oglašavanje u magazinu da se obrate na marketing@skijanje.hr.

Mišljenja u forum upisuju posjetitelji te kao takva, ona nužno ne moraju biti istinita i točna. Upisana mišljenja NE predstavljaju stavove magazina Skijanje.hr

Zadnje prijave

    Prijava u klub

    © Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 248460
    Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
    Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

    ISSN 1845-5891

    e-mail: info@skijanje.hr

    Marketing:
      marketing@skijanje.hr