20.01.2006.
Tweet
Salomon Crossmax 10
Pancerice iz Salomonove cross serije, iako je model star jednu sezonu, zaslužio je da ga se spomene, ako ništa drugo onda zbog duge tradicije Crossmaxa, koja je na žalost ove sezone prestala, barem u pogledu izrade pancerica.
Dizajnom vrlo specifične, izgledom ili privlače, ili odbijaju na prvi pogled, vrlo šarene, s različitim bojama kopči, prozirnog konstrukcijskog materijala kroz koji se vidi sam uložak (liner), model govori da je ovdje riječ o najagresivnijem pripadniku zahtjevne cross serije.Ono što, svakako, Crossmax odvaja od konkurencije je vrlo visok uložak, te općenito, cijela konstrukcija pancerice koja je viša od nekih konkurentnih modela čak i za nekoliko cm. Model je opremljen i s nekoliko dodataka, osim mikrovijaka na kopčama, koje služe finom podešavanju zategnutosti prilikom kopčanja, tu je i fino podešavanje "cantinga" (postraničnog nagiba pancerice), koji može varirati do +/- 2°. Nadalje, model je opremljen tzv. "Carbon linkom", svojevrsnim ojačanjem na predjelu Ahilove tetive, a koji služi za dobivanje dodatne flexijske tvrdoće.
Uz veliku visinu pancerice, moguće je, slično kao i kod ostalih Salomonovih modela, još dodatno povisiti zadnji dio otvora pancerice. To se radi na način da se podigne mala plastična pregrada, koja se da povući još nekoliko centimetara više, prema listu noge. Na taj način, omogućena je veća kontrola kretanja naprijed/nazad prilikom skijanja.
Sva prilagođavanja (canting, povisivanje ruba pancerice) rade se imbus ključem koji se standardno isporučuje s pancericama.
Uložak je vrlo tvrd i ponaša se u skladu s pancericom flexa 110. Ergonomski, rađen je za malo šira stopala, no ostali gabariti ulaze u normalu. No, naišli smo i na jednu ipak malo nezgodnu situaciju. Zbog relativno velike tvrdoće pancerice (koja je kod Salomona posebno osjetna), vađenje uloška iz kalupa je vrlo teško. Nije previše pomoglo niti navikavanje, niti često vađenje uloška. Svaki puta potrebno je uložiti dosta truda, ponešto psovki i stvar se rješava, naravno, uz poneki savinuti nokat.
Kopče su metalne, i opremljene su klasičnom Salomonovom metodom lakšeg dotezanja, na način da gornja kopča ima mali crveni jezičac koji služi za lakše "haklanje", te približavanje ostalih zubaca samim kopčama. Vrlo korisna stvarčica.
Pancerice koje su svojom konstrukcijom namijenjene za jurnjavu, podnose vrlo tvrde skije (pa i one najtvrđe), ekspresno prenose sile na skiju i k tome nisu pretjerano neudobne, pronaći će svoju ciljanu publiku prvenstveno u mlađoj populaciji, koja voli "cross vožnju", koja voli jurcati stazom i koju neće smetati ipak nešto kičastiji dizajn.
Vezani članci
- 09.01. Isprobajte zimske radosti u Salomonu
- 04.01. X-MAX i X-PRO - Jeste li spremni za potpunu kontrolu?
- 06.12. X-PRO: Nova generacija skijaških pancerica
- 28.01. Salomon linija ženskih skija Origins
- 29.12. PRECIZNOST ZA LJUBITELJE BRZINE: Salomon X-RACE i X PRO SW skije
- 11.12. Novi Salomon X-PRO
- 21.11. Isprobajte zimske novosti uz Salomon
- 15.08. Salomon X-Race (14/15)
- 30.07. Salomon X-DRIVE 8.8 (14/15)
- 12.02. Salomon: X-PRO skijaške cipele
Vijesti
Info
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr