MAGAZIN

»

KOLUMNE

08.11.2010.      

Autor: Željko Ivnik

Photo: Fotomontaža Skijanje.hr (naslovna fotografija), Julia Mancuso (članak), Bode Miller (članak),  Mario Matt (članak)

 

Skinimo ih do kraja!

Prošlotjedno zatopljenje u Hrvatskoj ovog me puta nije zavaralo. Kako svake godine iznova muku mučim s terminom promjena ljetnih guma na zimske, još sam tijekom rujna odredio taj odlučujući korak za prvi tjedan u studenom.

Tome je prethodilo što sam za početak konačno priznao sebi da sam mulac, i to autohtoni. Jer kako inače protumačiti činjenicu da me štednja ripni u iščekivanju snijega na obzorju naše svakodnevnice naposljetku uvijek košta, pa barem živaca zbog - osjećaja bespomoći kad auto zapleše na cesti, a nije riječ o "Plesu sa žlijezdama" i nema Milke Babović da me primiri svojim glasićem. Ili čekanje u redu kod vulkanizera s ostalim primatima koji debatiraju oko golčine Raula whatever  u "Ligi seljaka" kao da je Hrvatska lansirala prvi navigacijski satelit. Međutim, nekako najviše boli ono opće poznato i nepriznato:"Znaš, rekla sam ti".

-.--.-julia mancusoStoga sam ne samo čvrsto odlučio na vrijeme nabaciti zimski profil guma, već sam tu po nas muškarce očito "složenu radnju", prepustio supruzi. Ona je, treba istaknuti, proaktivna vozačica, koja tijekom vožnje ne stavlja lakat kroz prozor. Nije sklona kopanju nosa za volanom te uvijek pokazivačima smjera signalizira promjenu smjera gibanja. Ma da, daje žmigavce. No ovdje nije riječ o njenim vozačkim sposobnostima, već o tematskoj Pandorinoj kutiji koja nam se otvorila prošlog tjedna. A kakav je to samo bio tjedan!

Sve je započelo njenom dobronamjernom gestom propuštanja kroz križanje jednog dostavnog vozila. Ne, mačos za volanom nije shvatio da nema pravo prednosti, a čin dobre volje ženske' u malom autu protumačio je kao njeno podvijanje repa. Stoga je do izražaja  došla već ranije spomenuta ženina proaktivnost, u vidu znamo kojeg prsta. Naravno da se vozač trenutno pobrinuo demonstrirati štetan utjecaj internacionalnog znakovlja prilagođen domaćem podneblju. Informacije radi, retrovizor bez grijača za Opel Corsu možete kupiti već za 236,00 kn (PDV uključen). "Budaletina nasilna, glavno da u kabini ima kalendar sa cicetinama" rekla mi je vidno potresena po dolasku kući. Registarsku oznaku nažalost  nije zapamtila.


Litanija se nastavila dva dana kasnije njenim odlaskom na benzinsku stanicu. Natočila je gorivo, a na blagajni rekla: "Trojka".  Uslijedilo je pitanje prodavača "Jeste li sigurni?". Ona se dakako nije dala smesti i stoga ponavlja "Da jesam, trojka""Prije bih rekao dvojka" konkretizirao je svoju zamisao vrli djelatnik benzinske. "***** mu materINA, najrađe bih mu bila onaj kalendar iščupala sa zida" prokomentirala je žena kod kuće.

-.--.-Naposljetku je na red došao kvartovski vulkanizer. Što može tamo poći po zlu? Ništa, ili gotovo ništa. "Molim te dođi  i pričekaj da promijene gume. Sa zida me gleda miss lipnja 2007. godine. Nemam snage za još jednu diskusiju." izrecitirala mi je preko mobitela.

Iako pripadam tipičnom pripadniku muškog roda, koji s vremena na vrijeme pokazuje naznake uspravnog hoda, moram priznati da me živcira slijedeće: Taj predefinirani jednospolni stav koji svima u vizualni fokus  stavlja isključivo akt žene. Ma koja komercijalna glupost, ženske cice i guzice su ionako precijenjene. Hellou??

Iznimke dakako nema niti u marketinškim aktivnostima skijaške industrije iako je u pitanju softcore. Zadrugari  tvrtke Lange iz godine u godinu razodijevaju tjelesa dobro nam znanih skijašica.  Resi Stiegler, Maria Riesch i Manuela Moelgg, neke su od njih. Vrijeme je stalo, moš' mislit, kad je Lindsey Vonn na stranicama Sports Illustrated osvanula odjevena tek u bikini, a na fotografiji razodjevene Julie Mancuso u specijalu ESPN-a, najupečatljivija je plava pozadina.

Stoga, predlažem da mi Hrvati budemo svijetli primjer nekog novog marketinškog vala udovoljavanja potrebama interesnih skupina. Pritom nećemo izmišljati toplu vodu. Uzmimo za primjer godišnji kalendar s dečkima iz naše skijaške repke. Pa tko ih ne bi poželio vidjeti obnažene? Zamislite slijedeće kadrove: dok osmijehom ubija žensku apatiju, Ivek brašnom zamrljanog torza valjkom razvlači tijesto za buhtle. Natko u ulozi spasioca plaže osmatra zalazak sunca u Brelima, a na svojim leđima veličine trajektnog pristaništa ima ispisano - Welcome. Tin, znakovitog prezimena Široki, izlazi iz rođendanske torte, a Dalibor Šamšal upregnutih mišica cijepa drva bolesnoj susjedi u Gorskom Kotaru.

Drage dame, o vama je ovdje najviše riječ. Kalendari ovakve vrste imali bi široko područje primjene. Njima  bismo pokušali vratiti vjeru u muškarce kao samostalne i neovisne individue zbog kojih  vas neće preplaviti osjećaj neugode kad recimo odlučite stati na obližnjoj benzinskoj stanici.

Gospodo, nemojte smetnuti s uma da emancipirana i zadovoljna žena u dom unosi više galantnosti od muškarca. Stoga, zaustavimo sustavno mentalno nasilje nad ženama i skinimo naše dečke (skoro) do kraja!

Op, op, op svima, što skijanje spoji čovjek neka ne rastavi.

-.--.-

 

 

 

 

KOMENTARI

Trenutno niste prijavljeni. Molimo prijavite se!

login:

lozinka:

Samo registrirani korisnici mogu dodati komentar. Prijavite se ili registrirajte.

© Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 298835
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

ISSN 1845-5891

e-mail: info@skijanje.hr

Marketing:
  marketing@skijanje.hr