29.03.2005.
Tweet
Atomic Metron b5 (05/06)
Skija - tenk. Najjači Atomicov Metron model oznake b5. Dojam je iznenađujuć, ove skije morate probati kako bi znali o čemu govorimo...
Impozantna skija u svakom pogledu, nudi jako puno, ali i uzima puno, najviše su na udaru energija i snaga, koje su prve na listi prioriteta Metronovog vozača...Testirani model: 162 cm, r = 11m Sidecut: 131 - 76 - 114 *Metron index (m2index): 1260 |
Skija koja je deblja od četiri centimetra u svom srednjem dijelu, skija koja ima gabarite gotovo poput ratraka, skija koja ima vrh preko 13 cm i težinu gotovo veću od devetnaest centimetara dužeg GS 11 modela. Nije vam dovoljno da izazove respekt? Dobro, reći ćemo da skija radi širine repa ne stane u utore za skije na većini gondola, nego se mora prenositi u odjeljku za snowboard!
162 cm dužine testnog modela i slalom radijus zaslužni su za odličnu vožnju po uređenim stazama te odličnu mogućnost vožnje kratkih, oštrih i vrlo brzih carving zavoja, skija ne popušta niti milimetra pred brzim naletima i agresivnoj vožnji. Dapače, Metron b5 to obožava. Torzijska i longitudinalna tvrdoća su za svaku pohvalu. Od četvero novinara koji su je probali, samo je jedan (onaj najveće mase) bio spreman voziti ju cijeli dan, a ostali su pokleknuli nakon nekoliko spustova. Skija je toliko tvrda i teška da povezivanje kratkih zavoja duž cijele staze bez odmora zahtjeva gotovo pa natjecateljsku spremu. Dokaz tvrdoće modela je nemogućnost spajanja baza skija prilikom nošenja, što zajedno sa debljinom uvelike otežava prijenos ovih skija. (Bolovi u šaci na kraju dana česta su pojava). Ojačana konstrukcija zahvaljujući Atomicovim tehnologijama izrade zaslužna je za navedene karakteristike.
Ako ste mislili da je ovdje kraj varali ste se. Skija sa svojim freeride gabaritima daje do znanja da ju off piste vožnja nimalo ne straši. Usprkos velikoj težini te nešto užem srednjem dijelu, Metron se u dubokom snijegu ponaša odlično, a masu kompenzira širinom vrha i repa koja rezultira ukupno velikom gaznom površinom. No ipak, lakša skija i "pokoji centimetar" duža skija ne bi bila na odmet u uvjetima dubokog powdera.
Ono što je testiranom Metronu po volji je definitivno izvoženi snijeg, mekane i velike grbe, zamrznuta kora na dubokom snijegu te grumeni leda i smrznutog snijega na neuređenim padinama. Preko toga Metron ide sa zavidnom lakoćom, još da iza sebe ostavlja trag freze kao ratrak, dojam bi bio potpun.
Rubnici su odlični što u paketu s torzijskom tvrdoćom rezultira velikoj trajnosti rubnika koji dugo ne popuštaju pod pritiscima crnih staza, koje ova skija neizmjerno voli (bilo uređene ili neuređene). Na grbama i neravnom terenu je skija kao kod kuće, izvrsno postavljenog težišta te dobrog omjera težine. Okretnost joj je velika, no moramo priznati da ponekad treba abnormalna snaga kako bi se odvozili najzahtjevniji dijelovi staza.
Pri većim brzinama, kao i većina skija ovakvih dimenzija i radijusa, ponaša se dosta nestabilno i nije rijetkost da se u pravocrtnoj vožnji počne ponašati poput kompasa koji je izgubio sjever, svojim naizmjeničnim lutanjem lijevo – desno. No blagim postavljanjem na rubnike skija ponovo lovi snijeg i djeluje poput sportskog motora u zavoju.
Skijaši koji su velike mase (80+ kg) i odlične tehnike, skijaši koji vole apsolutno sve terene i nisu izbirljivi oko uređenosti staza, skijaši odlične kondicije, zaslužili su ovu skiju koja će ih nagraditi svojim čvrstim karakterom i stabilnom, čvrstom i brzom vožnjom u svim uvjetima. Do sada jedini testirani model slalom karakteristika, natjecateljske tvrdoće, freeride gabarita i allround sklonosti. No možda ipak prevelike snage i tvrdoće za prosječnog skijaša. Pripadnice ljepšeg spola ako je i podignu od poda neka je ne stavljaju na noge osim ako ne zadovoljavaju uvjete s početka paragrafa. U suprotnom niži Metron modeli biti će pravi izbor.
* A kako odabrati svoj model? Za to je proizvođač osmislio jedinstveni sistem, koji je vrlo user friendly. Osmišljene su tablice kojima će raspolagati svaki dealer, a u kojoj ćemo se morati pronaći. Sistem je takav da skijaš mora odgovoriti na pitanje kakav je skijaš (srednji, napredan ili odličan), odgovoriti koliko ima kilograma te kakve zavoje preferira (kratki, srednji ili dugi). Na osnovu odgovora dobivaju se bodovi koji nam određuju naš "Metron index", a prema kojem se odabire prikladna skija. U dućanima će na raspolaganju biti i vizualni sistem izračuna koji će još pojednostaviti cijelu stvar. Sve u svemu, ništa revolucionarno, no ipak novitet u odabiru skija. |
Vezani članci
- 08.02. ISPO - održan najprestižniji sajam sporta
- 12.12. Atomic ženska kolekcija 2016/17
- 30.11. ATOMIC REDSTER XT: Skije s tehnologijama svjetskog kupa
- 24.11. Skijaške cipele Atomic Hawx Ultra i tehnologija Memory fit
- 17.01. Nova sezona, nove Atomic skije
- 21.12. Redster XT: Savršena kombinacija slalomskih i veleslalomskih skija
- 14.07. Mikaela Shiffrin i dalje na Atomicu
- 05.01. Inovacije u seriji Redster: Doubledeck 3.0 i tehnologija RAMP
- 18.12. Više udobnosti, zaštite i slobode gibanja: Atomic ženska kolekcija 14/15
- 27.11. Atomic Memory Fit
Vijesti
- Ljetna pauza donijela je brojne skijaške transfere
- Werner Heel zamijenio Head Atomicom
- Schild i Raich i nadalje uz Atomic
- Janka i dalje vjeran Atomicu, Kroell slomio nogu
- Marcel Hirscher produžio vjernost Atomicu
- VIDEO: ISPO 2012. predstavio novitete za 2013.
Info
- Atomic skije i tehnologije 14/15
- Atomic skije 13/14
- Atomic tehnologije 13/14
- Atomic skije 12/13
- Atomic tehnologije 12/13
- Atomic skije 11/12
- Atomic tehnologije 11/12
- Atomic skije 10/11
- Atomic tehnologije 10/11
- Atomic tehnologije 09/10
- Atomic skije 09/10
- Atomic "Doubledecker"
- Atomic tehnologije 08/09
- Atomic skije 08/09
- Atomic tehnologija 07/08
- Atomic skije 07/08
- Atomic tehnologija 06/07
- Atomic skije 06/07
- Atomic skije 05/06
- Atomic tehnologija 05/06
- Atomic Metron sistem
- Atomic skije 04/05
Recenzije
- Atomic Cloud Nine ARC (14/15)
- Atomic Nomad S Temper Ti i Radon Ti (14/15)
- Atomic Redster Doubledeck 3.0 SL (14/15)
- Atomic Redster Doubledeck 3.0 GS (14/15)
- Atomic Cloud Nine (13/14)
- Atomic Redster Doubledeck SL (13/14)
- Atomic Nomad S Radon Ti (13/14)
- Atomic Redster Doubledeck GS (13/14)
- Atomic Nomad Blackeye Ti (13/14)
- Atomic Redster Edge SL (13/14)
- Atomic Nomad Blackeye Ti (12/13)
- Atomic Blog (12/13)
- Atomic Redster Doubledeck SL (12/13)
- Atomic Redster Doubledeck GS (12/13)
- Atomic D2 VF 75 White (12/13)
- Atomic D2 VF 75 (11/12)
- Atomic Race LT (11/12)
- Atomic D2 Vario Cut 75 (11/12)
- Atomic Nomad Blackeye Ti (10/11)
- Atomic D2 VF 72 (10/11)
- Atomic Nomad Smoke Ti (10/11)
- Atomic Race ST (10/11)
- Atomic D2 VF 75 (10/11)
- Atomic Race SL ti (10/11)
- Atomic Race Ti GS (09/10)
- Atomic Race ST (09/10)
- Atomic Race SL (09/10)
- Atomic D2 Race SL (09/10)
- Atomic D2 Vario Cut 72 (08/09)
- Atomic Punx (08/09)
- Atomic SL 11 (08/09)
- Atomic Cloud 9 (08/09)
- Atomic Drive 9 Titan (08/09)
- Atomic Drive 11 Carbon (08/09)
- Atomic SL 12 (07/08)
- Atomic Cool Minx (07/08)
- Atomic Metron 5 (07/08)
- Atomic Nomad Whiteout (07/08)
- Atomic Nomad Blackeye (07/08)
- Atomic Nomad Crimson (07/08)
- Atomic Metron 9 (07/08)
- Atomic SX 9 (07/08)
- Atomic SL 10 (07/08)
- Atomic Metron 11 b5 connected (06/07)
- Atomic SX 10 b5 connected (06/07)
- Atomic GS 12 (06/07)
- Atomic SX 12 (06/07)
- Atomic LT 12 (06/07)
- Atomic SL 12 (06/07)
- Atomic SX b5 (05/06)
- Atomic Metron 11 (05/06)
- Atomic Izor 9:7 (05/06)
- Atomic Race:8 (05/06)
- Atomic Metron b5 (05/06)
- Atomic Izor 5:3 (05/06)
- Atomic GS 11 (05/06)
- Atomic SX 10 (05/06)
- Atomic SL 9M (05/06)
- Atomic C8 (03/04)
- Atomic SL 11M (04/05)
- Atomic Beta Race 9'16 (01/02)
- Atomic Beta Race 10'22 (01/02)
Interview
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
© Skijanje.hr 2003-2024. ISSN 1845-5891 e-mail: info@skijanje.hr Izdavač: Sport-IT Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o. Broj posjeta: 8445722
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr