03.07.2009.
Tweet
K2 Apache Interceptor IBC 10.0 (09/10)



Allmountain model iz K2 Apache linije koji žudi za skijanjem izvan staze...
Testirani model: 170 cm, r = 16 m Sidecut: 128-84-112 Dostupne visine: 163, 170, 177, 184 cm |

Interceptor je pozicioniran kao lakši model u Apache liniji. To je primjetno i prema tehnologijama koje sadrži. Kao i drugi modeli, koristi MOD tehnologiju pomoću koje se eliminiraju vibracije skija, zajedno s tehnologijom MOD Monic koja služi dodatnom smanjenu vibracija skija ciljanim postavljanjem prigušujuće mase u obliku cinkovih pločica. Za razliku od nekih modela u liniji koji koriste Metal laminate, Interceptor koristi Torsion box konstrukciju. Koncept se prilagođava svakom modelu. Posebna pažnja posvećuje se središnjoj osi simetrije skije, eliminiranju vibracija i nekontroliranih torzijskih efekata. Triaxial braiding postupkom skije imaju drvenu jezgru obučenu u stakloplastične niti koje su pletene i odgovorne su za povećanu torzijsku krutost uz zadržavanje zadovoljavajuće razine savijanja.
Kao i ostali modeli Interceptor ima K2 vezove koji se rade u suradnji s Markerom. Na testiranom modelu bio je vez K2/M2 11.0 TC. K2 voli uz sve svoje modele naglašavati i njihovu namjenu. Jesu li više namijenjene vožnji po stazi ili izvan nje? Prema navedenim specifikacijama i oznakama proizvođača u katalogu, Interceptor je više namijenjen vožnji izvan staze (60%), a manje po stazi (40%).
Prilikom vožnje po uređenoj stazi skije se dosta teško stavljaju na rubnike, čime se teže prelazi iz zavoja u zavoj. Navedeno se posebno osjeti kod kratkih zavoja i to na tvrđoj stazi kada je to najpotrebnije. Kod dužih zavoja navedeno je puno manje izraženo. Ukoliko vozite duge zavoje po rubnicima i pustite brzinu osjetit ćete na izlasku iz zavoja dodatni impuls, poput dodatnog ubrzanja. Navedeno se osjeća i na Crossfire modelu iz iste linije. Možda bi se moglo reći da je opisano tipično za Apache liniju, ali za samu potvrdu potrebno je testirati više Apache modela.

Riječ je o rekreativnom modelu namijenjenom ljubiteljima vožnje u svim uvjetima. Svima onima koji žele probati ili unaprijediti vožnju izvan staze, a istovremeno ne izgubiti čari vožnje po pisti. Model za početnike (off piste) i malo naprednije rekreativce.
Vezani članci
- 04.06. K2 Charger (14/15)
- 28.04. K2 skije i tehnologije 14/15
- 10.01. K2 AMP 82 Xti Rictor (13/14)
- 17.09. K2 AMP 72 – 76 – 80 Xti (13/14)
- 10.06. K2 Kwicker splitboard
- 05.04. VIDEO: Skijanje.hr test skija 13/14.
- 28.02. Raspored testova skija za naredni vikend
- 08.01. K2 Sports preuzeo Backcountry Access
- 26.07. K2 Impact 12/13
- 09.07. K2 Bolt (12/13)
Vijesti
- Raspored testova skija za naredni vikend
- VIDEO: ISPO 2012. predstavio novitete za 2013.
- 'Stonesi' na K2 skijama
- Novosti u svijetu Elana i K2
- Umro osnivač K2
- McConkey i K2
- Eero Niemela i K2
Info
- K2 skije i tehnologije 14/15
- K2 skije 13/14
- K2 tehnologije 13/14
- K2 skije 12/13
- K2 tehnologije 12/13
- K2 skije 11/12
- K2 tehnologije 11/12
- K2 skije 10/11
- K2 tehnologije 10/11
- K2 skije 09/10
- K2 tehnologije 09/10
- K2 tehnologije 08/09
- K2 skije 08/09
- K2 skije 07/08
- K2 tehnologije 07/08
- K2 tehnologija 06/07
- K2 skije 06/07
- K2 tehnologija 05/06
- K2 skije 05/06
- K2 modeli za sezonu 04/05
Recenzije
- K2 Charger (14/15)
- K2 Bolt (14/15)
- K2 AMP 82 Xti Rictor (13/14)
- K2 AMP 72 – 76 – 80 Xti (13/14)
- K2 Charger (13/14)
- K2 Velocity (13/14)
- K2 Bolt (13/14)
- K2 Force (12/13)
- K2 Kung Fujas (12/13)
- K2 Impact 12/13
- K2 Bolt (12/13)
- K2 Aftershock (12/13)
- K2 Rictor (11/12)
- K2 Charger (11/12)
- K2 Rictor (10/11)
- K2 AMP Aftershock (10/11)
- K2 Kung Fujas (10/11)
- K2 Ricoche (10/11)
- K2 Lotta Luv (10/11)
- K2 Burnin' Luv (09/10)
- K2 Apache MSL (09/10)
- K2 Apache Recon MX12 Demo (09/10)
- K2 Apache Interceptor IBC 10.0 (09/10)
- K2 Apache Crossfire (08/09)
- K2 Apache Recon (05/06)
- K2 Axis XP (02/03)
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
© Skijanje.hr 2003-2025. ISSN 1845-5891 e-mail: info@skijanje.hr Izdavač: Sport-IT Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o. Broj posjeta: 2037872
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr