03.07.2009.
Tweet
K2 Apache Interceptor IBC 10.0 (09/10)
Allmountain model iz K2 Apache linije koji žudi za skijanjem izvan staze...
Testirani model: 170 cm, r = 16 m Sidecut: 128-84-112 Dostupne visine: 163, 170, 177, 184 cm |
Interceptor je u struku najšira skija u seriji. Riječ je o novom modelu. S obzirom na sidecut, mogli bi reći da je riječ o allmountain skiji koja je u duši "freerider" model. Poput ostalih modela iz Apache serije, i ona slijedi karakterističan dizajn pretapanja boja od vrha prema repu skije s velikim K2 logom. Jedini je model u liniji koji na sebi ima tri boje (crvenu, bijelu i plavu).
Interceptor je pozicioniran kao lakši model u Apache liniji. To je primjetno i prema tehnologijama koje sadrži. Kao i drugi modeli, koristi MOD tehnologiju pomoću koje se eliminiraju vibracije skija, zajedno s tehnologijom MOD Monic koja služi dodatnom smanjenu vibracija skija ciljanim postavljanjem prigušujuće mase u obliku cinkovih pločica. Za razliku od nekih modela u liniji koji koriste Metal laminate, Interceptor koristi Torsion box konstrukciju. Koncept se prilagođava svakom modelu. Posebna pažnja posvećuje se središnjoj osi simetrije skije, eliminiranju vibracija i nekontroliranih torzijskih efekata. Triaxial braiding postupkom skije imaju drvenu jezgru obučenu u stakloplastične niti koje su pletene i odgovorne su za povećanu torzijsku krutost uz zadržavanje zadovoljavajuće razine savijanja.
Kao i ostali modeli Interceptor ima K2 vezove koji se rade u suradnji s Markerom. Na testiranom modelu bio je vez K2/M2 11.0 TC. K2 voli uz sve svoje modele naglašavati i njihovu namjenu. Jesu li više namijenjene vožnji po stazi ili izvan nje? Prema navedenim specifikacijama i oznakama proizvođača u katalogu, Interceptor je više namijenjen vožnji izvan staze (60%), a manje po stazi (40%).
Prilikom vožnje po uređenoj stazi skije se dosta teško stavljaju na rubnike, čime se teže prelazi iz zavoja u zavoj. Navedeno se posebno osjeti kod kratkih zavoja i to na tvrđoj stazi kada je to najpotrebnije. Kod dužih zavoja navedeno je puno manje izraženo. Ukoliko vozite duge zavoje po rubnicima i pustite brzinu osjetit ćete na izlasku iz zavoja dodatni impuls, poput dodatnog ubrzanja. Navedeno se osjeća i na Crossfire modelu iz iste linije. Možda bi se moglo reći da je opisano tipično za Apache liniju, ali za samu potvrdu potrebno je testirati više Apache modela.
Prilikom vožnje spusta ravno skija je relativno mirna te se samo mjestimično može osjetiti lagano podrhtavanje. Možemo reći da skije pokazuju sasvim drugi karakter u uvjetima mekanog i razrovanog snijega, puno su življe i razigranije, a u trenutku izlaska izvan staze osjetit ćete da ste došli u njihovo prirodno okruženje. Skije će se puno lakše voditi i biti će upravljivije. Skije su tako koncipirane da u svim uvjetima vožnje na stazi i izvan staze opraštaju eventualne pogreške skijaša, odnosno daju vam vremena za reakciju.
Riječ je o rekreativnom modelu namijenjenom ljubiteljima vožnje u svim uvjetima. Svima onima koji žele probati ili unaprijediti vožnju izvan staze, a istovremeno ne izgubiti čari vožnje po pisti. Model za početnike (off piste) i malo naprednije rekreativce.
Vezani članci
- 04.06. K2 Charger (14/15)
- 28.04. K2 skije i tehnologije 14/15
- 10.01. K2 AMP 82 Xti Rictor (13/14)
- 17.09. K2 AMP 72 – 76 – 80 Xti (13/14)
- 10.06. K2 Kwicker splitboard
- 05.04. VIDEO: Skijanje.hr test skija 13/14.
- 28.02. Raspored testova skija za naredni vikend
- 08.01. K2 Sports preuzeo Backcountry Access
- 26.07. K2 Impact 12/13
- 09.07. K2 Bolt (12/13)
Vijesti
- Raspored testova skija za naredni vikend
- VIDEO: ISPO 2012. predstavio novitete za 2013.
- 'Stonesi' na K2 skijama
- Novosti u svijetu Elana i K2
- Umro osnivač K2
- McConkey i K2
- Eero Niemela i K2
Info
- K2 skije i tehnologije 14/15
- K2 skije 13/14
- K2 tehnologije 13/14
- K2 skije 12/13
- K2 tehnologije 12/13
- K2 skije 11/12
- K2 tehnologije 11/12
- K2 skije 10/11
- K2 tehnologije 10/11
- K2 skije 09/10
- K2 tehnologije 09/10
- K2 tehnologije 08/09
- K2 skije 08/09
- K2 tehnologije 07/08
- K2 skije 07/08
- K2 tehnologija 06/07
- K2 skije 06/07
- K2 tehnologija 05/06
- K2 skije 05/06
- K2 modeli za sezonu 04/05
Recenzije
- K2 Charger (14/15)
- K2 Bolt (14/15)
- K2 AMP 82 Xti Rictor (13/14)
- K2 AMP 72 – 76 – 80 Xti (13/14)
- K2 Charger (13/14)
- K2 Velocity (13/14)
- K2 Bolt (13/14)
- K2 Force (12/13)
- K2 Kung Fujas (12/13)
- K2 Impact 12/13
- K2 Bolt (12/13)
- K2 Aftershock (12/13)
- K2 Rictor (11/12)
- K2 Charger (11/12)
- K2 Rictor (10/11)
- K2 AMP Aftershock (10/11)
- K2 Kung Fujas (10/11)
- K2 Ricoche (10/11)
- K2 Lotta Luv (10/11)
- K2 Burnin' Luv (09/10)
- K2 Apache MSL (09/10)
- K2 Apache Recon MX12 Demo (09/10)
- K2 Apache Interceptor IBC 10.0 (09/10)
- K2 Apache Crossfire (08/09)
- K2 Apache Recon (05/06)
- K2 Axis XP (02/03)
-
Besplatno skijanje na Sljemenu!
Skijanje za građane besplatno do kraja sezone, no samo na Zelenom i Bijelom spustu
-
Slovenska skijališta s čak 11 novih žičara!
Više od 80 milijuna eura za ogroman napredak slovenskih skijališta.
-
Novi četverosjed na Platku spreman za sezonu!
Uspješno obavljen tehnički pregled nove žičare, jedan od posljednjih administrativnih...
© Skijanje.hr 2003-2024. ISSN 1845-5891 e-mail: info@skijanje.hr Izdavač: Sport-IT Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o. Broj posjeta: 8349871
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
ISSN 1845-5891
e-mail: info@skijanje.hr
Marketing:
marketing@skijanje.hr