09.10.2006.      

Autori: Goran Razić, Elinka Barišić 

Šesterosjedežnica na Krvavcu gotova

Radovi su pri kraju, preostalo je samo finiširanje, tehnički pregledi i sječa drveća unutar trase kojom će sjedežnica voziti. Ukupno oko tri mjeseca posla, koliko je trebalo za demontažu stare sjedežnice i montažu nove, je i više nego ekspresno.

Već spominjani, veliki projekt Krvavca - gradnja nove šesterosjedežnice, približila se samome kraju. Radovi koji su započeli 17.07. ove godine, s demontažom stare sjedežnice, sada su u završnoj fazi. Svi noseći stupovi su postavljeni, nosivo uže je nategnuto, a izgradnja obje postaje (gornje i donje) je dovedena kraju.

Za 25. ovog mjeseca predviđen je završetak svih fizičkih radova na postavljanju sjedežnice, kojoj će puni kapacitet iznositi 2400 skijaša/sat, no u početku će taj broj, zbog tehničkih razloga (smještaja svih 48 sjedežnica), iznositi nešto manjih 2000 skijaša/sat.

Prema riječima voditelja radova, na projektu gradnje, koji su vodili inženjeri iz Doppelmayra, radilo je ukupno 60 slovenskih radnika, uključujući i tešku mehanizaciju. Glavni preduvjet za postavljanje ovako moderne sjedežnice je njena otpornost na vjetar, koji u tom području Kamniških Alpa zna biti vrlo jak i čest. Tako proizvođač garantira nesmetan rad do brzine vjetra od čak 80 km/h, što je čak 10 km/h više nego što dopuštaju zakonske mjere (gašenje sjedežnice nužno je prilikom brzine od 70 km/h, op.a.).

Posao koji je zahtijevao ishodovanje velikog broja dozvola, a koje su sada dobivene, obuhvaća i sječu šume, koja je na trasi nove sjedežnice. Isto tako, srušit će se i određeni broj drveća iznad doma na Krvavcu, a čime će se dobiti još dodatnih 60 m staze.

Što se tiče rasterećenja ostalih sjedežnica, odgovorni tvrde da će se posebno rasteretiti sjedežnice Zvoh i postojeći jednosjed, dok za sjedežnice na Njivicama i dalje predviđaju interes velikog broja skijaša. Glavni razlog tome je kratka trasa tih sjedežnica te zahtjevnost staza na koje sjedežnice voze, a koje posebno vole bolji skijaši.

Sjedežnica je strateški vrlo dobro postavljena, jer će pokrivati veliki broj staza, od crnih, ujedno i najstrmijih na Krvavcu, preko okolnih plavih staza (ispod Zvoha), pa sve do možda najljepših crvenih, koje vode preko doma na Krvavcu, sve do gornje stanice gondole. Upravo te staze su do sada bile nedovoljno iskorištene, a sve radi neodgovarajućeg prijevoza sjedežnicama, što od sada više neće biti slučaj.

Nakon završetka radova, a najkasnije 01.11., planirana je testna vožnja, dok je za puštanje u redovan rad potrebno barem mjesec dana testiranja i raznih pregleda; poput rendgenskog pregleda nosivog užeta, pa sve do magnetskih pregleda. Nakon toga slijedi tehnički pregled i dobivanje uporabne dozvole, a tada nastupaju skijaši i borderi.

Spomenimo samo da su trenutno najveći radovi prisutni na donjoj stanici jednosjedežnice, koja se pomiče malo prema gore. Promjena pozicije donje stanice potrebna je radi lakšeg pristupa skijaša šesterosjedežnici, te radi niveliranja ulaza u jednosjed, a u koji se do sada ulazilo vrlo strmo, što je znalo rezultirati nemalim brojem nezgoda. Nekoliko slika gradnje objavljujemo u nastavku.







 

 

 

 

KOMENTARI

Trenutno niste prijavljeni. Molimo prijavite se!

login:

lozinka:

Samo registrirani korisnici mogu dodati komentar. Prijavite se ili registrirajte.

  • Vezani članci

  • Vijesti

  • Info

© Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 554920
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

ISSN 1845-5891

e-mail: info@skijanje.hr

Marketing:
  marketing@skijanje.hr