29.01.2016.      

Autor: Ivan Kašuba

Foto: Ivan Kašuba

 

ISPO 2016.

Pregršt izlagača, VIP gosti iz svih grana sporta te na desetine tisuća posjetitelja potvrdili su još jednom važnost najpoznatijeg sportskog sajma na svijetu.

Preko 80.000 posjetitelja iz 120 zemalja bili su od 24. do 27. siječnja dio ISPO-a u Münchenu, najvećeg sportskog sajma na svijetu. Tako je ove godine broj izlagača porastao na impozantnih 2.645, podijeljenih u 16 velikih dvorana na 180.000 kvadratnih metara. O tome koliko je ISPO popularan i bitan za sportsku industriju govori i posjet najpoznatijih skijaških imena poput Teda Ligetya, Anne Fenninger, Didiera Cuchea te mnogih drugih.

-.--.-

Noviteta ovdje nikada ne nedostaje, no nekih revolucionarnih napredaka koji bi zahtijevali promjenu tehnike sporta ili u zimskog svijetu recimo skijanja, ove godine nije bilo. Tendencija razvoja skijaške industrije ide, ako je suditi po viđenome, sve više prema napretku postojeće tehnologije.

-.--.-

U današnje vrijeme većina je kupaca zainteresirana za višenamjenski proizvod koji može konkurirati u čim više različitih uvjeta. Tako je ove godine bilo gotovo nemoguće pronaći skiju koja nije namijenjena bar za dva različita uvjeta na stazi ili pancericu koja nema mogućnost hodanja i skijanja, bar kada je riječ o amatersko/rekreativnom skijanju.

-.--.-

Iako su obilne snježne oborine sve rjeđa pojava u Alpama, skijaška industrija i dalje nudi novitete u freeride segmentu skijanja, kao i u turnom, s puno novih detalja poput olakšane jezgre skije, pancerica koje su sve lakše te čak i do 30% tanje, a i dalje nude zavidnu tvrdoću...

-.--.-


-.--.-

Puno se pisalo prethodnih mjeseci o opasnostima koje vrebaju u današnjem skijanju. Shodno tome, ISPO je vrvio ponudom torba sa zračnim jastucima, sigurnosnim protektorima za skijaša, novih lakših i čvršćih kaciga, a sve s ciljem smanjenja broja ozljeda u skijaškome sportu.

-.--.-

Jedna od zanimljivih tema prikazana na ISPO-u, koja bi u skoroj budućnosti trebala pronaći primjenu u skijaškome svijetu, je i komunikacija između pametnih kaciga i naočala, koji bi trebali zajedno funkcionirati poput pametnoga sata. Naime skijašu bi se tijekom skijanja na unutrašnjosti skijaških naočala trebale pokazivati informacije o nadolazećim opasnostima, brzini skijanja ili pak vremenskim uvjetima, ali i također recimo ponude restorana na stazi poput: "U restoranu 150 metara niže, gulaš danas samo 5 eura."

-.--.-

Ako je suditi po posjetiteljima i izjavama izlagača još je jedan ISPO završio s velikim uspjehom, ako ne i boljim od prošle godine, te tako zatvorio svoja vrata do veljače 2017., kada će sve oči ponovo biti uprte u nove tehnologije i novitete iz zimskog sporta.

-.--.- 

 

 

 

 

KOMENTARI

Trenutno niste prijavljeni. Molimo prijavite se!

login:

lozinka:

Samo registrirani korisnici mogu dodati komentar. Prijavite se ili registrirajte.

  • Objavljeno: 07. veljače 2016.   12:46h

    Član od:
    13.01.2005.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Je, al' si bio na ISPO-u, sve znaš. ;) Plake ti je sigurno dao neki dobar savjet... :)
  • Objavljeno: 05. veljače 2016.   15:56h

    Član od:
    09.11.2005.

    Mjesto:
    Hrvatska, Virovitica

    Stari, pa di mene nadjes za turne pance? Znas da ja idem samo tamo di ima zica i po mogucnosti da se ne moram odgurivati, nego odmah uskijam :D
  • Objavljeno: 30. siječnja 2016.   22:19h

    Član od:
    13.01.2005.

    Mjesto:
    Hrvatska, Rijeka

    Ivek, preporuči mi turno free pance težine do 2 kg i flexa 110-120. Vidim na zadnjoj fotki da je bila traka za isprobati ih, što mi je totalni SF.

Prikazano 3 od 3 komentara

Sve komentare pogledajte na forumu

  • Vijesti

  • Info

© Skijanje.hr 2003-2024.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Sport-IT   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 68481
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

ISSN 1845-5891

e-mail: info@skijanje.hr

Marketing:
  marketing@skijanje.hr