Skijanje.hr

NATJECANJA

»

SKIJANJE

21.06.2007.      

Autor: Matija KraljIzvor: www.fis-ski.com Photo: Zoom Agence 

Interview: Vedran Pavlek

U najnovijem izdanju FIS Newsflasha objavljen je interview s direktorom hrvatskih alpskih skijaških reprezentacija, alpskog ski poola te utrka FIS Svjetskog skijaškog kupa na Sljemenu Vedranom Pavlekom, koji vam donosimo u cijelosti.

FIS Newsflash: Odigrali ste ključnu ulogu u pozicioniranju Hrvatske na skijaškoj karti svijeta, zajedno s obitelji Kostelić. Koje su ključne sastavnice ove priče o uspjehu?

Vedran Pavlek: Povukao sam se iz svijeta skijanja kao natjecatelj nakon Zimskih olimpijskih igara u Naganu te sam nakon toga postao direktorom hrvatskih alpskih skijaških reprezentacija i alpskog ski poola. U to vrijeme Hrvatski skijaški savez sastojao se u principu od jedne sobe prepune papira i puno dugova. Međutim, ono što smo također znali da u tom trenutku imamo, to je bilo dvoje iznimno talentiranih skijaša - brat i sestra Kostelić - a koji su bili sjajno trenerski vođeni od njihovog oca Ante. Naša ideja bila je Ivicu i Janicu povesti prema vrhu, uz istovremeni rad na razvoju novih mladih talentiranih skijašica i skijaša. Rezultati naših odlično koordiniranih djeovanja u tom smjeru i više su nego očiti danas, jer uz sjajne uspjehe brata i sestre Kostelić mi u ovom trenutku imamo već i još dvije zvijezde u usponu: Anu Jelušić i Niku Fleiss. Sve to, međutim, ne bi bilo moguće ostvariti bez napornog rada, vrlo talentiranih skijaša, popraćenih dobrim managementom, vrhunskom skijaškom opremom i solidnom potporom na svim potrebnim razinama.

FIS Newsflash: Uz ovoproljetni definitivni oproštaj Janice Kostelić od skijanja, kako sada izgleda budućnost za hrvatsko skijanje?

Vedran Pavlek: Budućnost je svakako svijetla. Već smo preživjeli svoju prvu sezonu bez Janice, a svejedno smo uživali u nekim dobrim izvedbama Ivice te prvom podiju Ane Jelušić na nekoj od utrka FIS Svjetskog kupa. Imamo i još nekoliko mladih talentiranih skijaša koji dolaze. Teško zamislivši da će nam se više ponoviti skijašica poput Janice Kostelić, ja svejedno mislim da ćemo uspjeti nastaviti ostvarivati vrlo solidne rezultate u FIS Svjetskom kupu. Kod djevojaka, naš je cilj imati dvije skijašice u "top 10" te još nekoliko u "top 30". Trenutno smo malo više usmjereni na djevojke, jer je njihov proces skijaškog sazrijevanja nešto brži u odnosu na onaj kod skijaša.

FIS Newsflash: Snow Queen Trophy utrka na Sljemenu postala je u kratkom razdoblju poznatom kao jedna od najbolje organiziranih utrka u sklopu FIS Svjetskog kupa, uz najveći nagradni fond. Po prvi puta iduće će se sezone skijašicama na Sljemenu pridružiti i skijaši. Kako stvarate takav prvoklasni event, i najvažnije, kako osiguravate tako impresivan nagradni fond?

Vedran Pavlek: Od početka smo imali zamisao da na Sljemenu stvorimo prvoklasno događanje, jer smo smatrali da je to jedini način da dugoročno "preživimo" u kalendaru FIS Svjetskog kupa te da jednog dana ugostimo kombinirano događanje sa slalomom kako skijašica, tako i skijaša. No, naša namjera nije bila da samo stvorimo 2 x 45 minuta skijaškog užitka, već smo vrhunsko sportsko događanje željeli spojiti s mnogim društvenim događanjima, jakim VIP programom, koncertima te drugim sadržajima atraktivnima za gledatelje. Također vjerujemo i da su skijašice i skijaši u odnosu na neke druge vrhunske sportaše u drugim sportovima dosta neproprocionalno nagrađeni za sva velika ulaganja koja tijekom sportskog razvoja ulažu u sebe. Zato smo njihove uspjehe u Zagrebu, na Sljemenu, uvijek željeli dostojno financijski nagraditi. Radeći to, shvatili smo ujedno i da povećani nagradni fond generalno diže i razinu javne zainteresiranosti za samo sportsko događanje. Izvorno smo za utrku računali samo na sponoze s hrvatskog tržišnog područja te eventualno na sponzore iz regije koji djeluju u Hrvatskoj, no sada već budimo interes sponozora za utrke na Sljemenu i na međunarodnoj razini.

FIS Newsflash: Kakav biste savjet dali ostalim organizatorima utrka FIS Svjetskog kupa u smislu optimalizacije marketinških i komunikacijskih vrijednosti njihovih događanja?

Vedran Pavlek: Mislim da je ključ u spajanju organizacije skijaških utrka s bogatom popratnom ponudom, u smislu organizacije niza društvenih događanja te zabave. Dok je inicijalna tendencija uistinu da pokušate što više smanjiti troškove organizacije utrke, kasnije se dođe do shvaćanja kako je investiranje u stvaranje utrke kao vrlo prepoznatljivog i globalno cijenjenog branda dugoročno puno isplativije, naravno, uz uvjet da se posao kvalitetno odradi. Jako događanje traži dobar show uz odličnu organizaciju u svim pojedinačno potrebnim segmentima. Neke prakse isplati se preuzeti i iz drugih vrhunskih sportova, poput golfa, Formule 1 ili tenisa, te ih pokušati kvalitetno primijeniti na skijanje.

FIS Newsflash: Kako bi skijaška obitelj mogla početi funkcionirati još bolje, s ciljem zadržavanja Audi FIS Svjetskog kupa u alpskom skijanju na razini jedne od najvažnijih serija natjecanja na području zimskih sportova, a što ona danas definitivno jest?

Vedran Pavlek: Smatram da je u tom pogledu nužna integracija TV i marketinških prava na razini čitave serije natjecanja. Ključni iskorak u tom pogledu jest centralizacija upravljanja i korištenja financija od TV prava te, djelomično, i marketinških prava na razini čitavog FIS Svjetskog kupa. To bi Audi FIS Svjetski kup u alpskom skijanju učinilo još atraktivnijim velikim međunarodnim kompanijama, a koje su sa svojim proizvodima osobito orijentirane na područje zimskih sportova. Moramo početi od utrka stvarati i uistinu kvalitetna događanja - osim proizvodnje skijaških utrka samo kao TV proizvoda, moramo uz utrke ponuditi jednostavno i odlične spektakle te od utrka zaista stvoriti jedinstvene doživljaje i za sve posjetitelje na licu mjesta.

KOMENTARI

Trenutno niste prijavljeni. Molimo prijavite se!

login:

lozinka:

Samo registrirani korisnici mogu dodati komentar. Prijavite se ili registrirajte.

  • Vijesti

  • Info

  • Interview

  • Povijest

© Skijanje.hr 2003-2019.  ISSN 1845-5891  e-mail: info@skijanje.hr   Izdavač: Skijaški klub Hupser   Izrada internet stranice: Info izlog d.o.o.   Broj posjeta: 233500
Tekstovi i Skijanje.hr watermarkom označene fotografije autorsko su pravo i vlasništvo Hrvatskog ski/board magazina Skijanje.hr osim ako nije drugačije naznačeno. Uredništvo magazina ne jamči za točnost i potpunost objavljenih informacija te ne preuzima nikakvu odgovornost za izravnu ili neizravnu štetu i ozljede proizašle iz sadržaja na site-u. Kontakt...
Hrvatski ski/board magazin Skijanje.hr

ISSN 1845-5891

Izdavač: Skijaški klub "HUPSER"
Medovićeva 19, Rijeka
e-mail: info@skijanje.hr

Marketing:
  marketing@skijanje.hr